Welcome DJI Spark Pilot!
Jump in and join our free Spark community today!
Sign up

MAVIC PILOTS ACCOUNT

Status
Not open for further replies.

pejebe55

New Member
Join
Sep 18, 2018
Messages
1
Age
69
Sorry voor het gebruik van dit forum. Ik ben niet meer binnen in de fora Mavic Pilots. Feiten ik mijn account Pejebe55 gebruikt heb, krijg ik steeds de melding dat het account riet bestaat en dat ik een ander account moet kiezen. Maar ik was wel degelijk lid van het forum onder de naam Pejebe55. Wat moet ik doen? Ik kan dit forum niet missen omdat ik een Mavic Air bezit en in the verleden al veel geholpen ben. Ik ben beginner.
Met Dank!
 
Hello,
I see your account, and what appears to be second account (Pejebe) in MavicPilots. Can you screenshot the error your getting?

TJ
 
Om een of andere redenen moest ik terug inloggen. Bij gebruik van mijn account (Pejebe) werd ik niet aanvaard omdat dit account reeds bestond. Ik kreeg de rode vermelding "Pejebe already excist, please choose another account. Ik heb er toen Pejebe55 van gemaakt met een ander E-mail adres. Nu is alles terug perfect!!
 
Om een of andere redenen moest ik terug inloggen. Bij gebruik van mijn account (Pejebe) werd ik niet aanvaard omdat dit account reeds bestond. Ik kreeg de rode vermelding "Pejebe already excist, please choose another account. Ik heb er toen Pejebe55 van gemaakt met een ander E-mail adres. Nu is alles terug perfect!!
:cool:
 
Status
Not open for further replies.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
14,601
Messages
118,823
Members
18,013
Latest member
JulieMyers